מנהיגות

כיום מנהלים ומנהלות אינם יכולים להסתפק בכישורים מקצועיים בלבד. כדי להתמודד עם המציאות הכאוטית שסביבנו המאופיינת במהירות, תחרותיות גוברת והשתנות מתמדת, עליהם להיות מנהיגים, לפתח את הצוותים, להעניק להם תחושת משמעות ולרתום אותם לטובת עמידה ביעדים.

כדי לפתח את הצוותים עליהם להתפתח בעצמם, לרכוש כלים חדשים, להתנסות ולעבור תהליך.

אנו מציעים שירות ליווי מקצועי המסייע לזהות את הצרכים והאתגרים הארגונים, להציע חלופות וללוות את המנהלים לכל אורך תהליכי ההטמעה תוך מתן כלים ישימים להפיכתם ממנהלים ומנהלות למנהיגים ומנהיגות היכולים לעורר השראה בצוותים שלהם ויחד עימם לעמוד באתגרים המקצועיים העומדים בפניהם.

"המנהיג האמיתי כמעט שאינו מורגש, וכשעבודתו שלמה אנשיו אומרים עשינו זאת בעצמנו."
לאו דזה

מה אנחנו מציעים

השירותים שלנו

איך זה עובד?

נגדיר אתגר ונתאם ציפיות

נקיים שיחת תיאום ציפיות ונבחר את התהליך העונה על הצרכים הייחודים שלכם. 

נקבע תוכנית פעולה

נבחר מתוך סל המענים את הפעולות הרלוונטיות ביותר למטרות שהצבתם לצוות הניהולי עימו נעבוד. ניתן לבחור בין תהליך אישי לתהליכים קבוצתיים.  

נצא לדרך

בהתאם לתוכנית נתחיל בפעילות מיום צוות מרוכז ועד לתהליך ליווי בעל מספר מפגשים. בתום הפעילות יצאו המשתתפים עם סט פעולות הניתנות להטמעה בשגרת הפעילויות של הצוות.

נסתכל קדימה

עם תום המפגש\ים נסתכל קדימה ונבחן האם יש צורך במענים נוספים היכולים לתמוך בתהליך שהחל בסדנא.

אולי יעניין אתכם

צידה לדרך - טיפים וכיווני חשיבה נוספים בתחום פיתוח והעצמת צוותי ניהול

מתי מדדי הצלחה מובילים דווקא לכישלון?

מדדי הצלחה לא מדויקים עלולים לפגוע בחוסן הארגוני. כדי להימנע מכך יש לשנות את שיטת התגמול ולעודד עבודת צוות, מנטורינג ולמידת עמיתים. בואו ללמוד איך לעשות זאת

חיפוש עבודה מתחיל במיקוד

גיוס עובדים – איך תמצאו את העובד הנכון עבורכם?

גיוס עובדים ביום שאחרי הקורונה, מצריך את המעסיקים להכיר את קהלי העובדים. להבין את הצרכים והטעמים שהשתנו אך יחד עם זאת לא לוותר על מקצועיות. מציאת האיזון מצריכה תהליך מדויק. קבלו שבע שלבים שיעזרו לכם למצוא את הנתיב לגיוס המיוחל

הקשבה

ניהול קשוב – מענה לגל ההתפטרויות

משבר הקורונה מצריך ניהול מזן אחר. שיטת הניהול הקשוב מאפשרת לעובדים להישמע, להרגיש נראים, משמעותיים ושייכים. בפוסט הבא תקבלו את הצעדים הראשונים בדרך לניהול קשוב.

העובד מחפש משמעות – אתגר ניהולי בימי הקורונה

פעם אחר פעם עובדים מדווחים שתחושת המשמעות והשייכות הן אלו הנותנת להם מוטיבציה לקום ולפעול. ימי הקורונה והריחוק מחוויית הצוות יוצרים אתגר ניהולי שמצריך מתן כלים שיעזרו לעובדים ולצוות למצוא מחדש את תחושת המשמעות

דילוג לתוכן